Friday, December 11, 2009

LASTFAREWELL.



Something that made me laugh none stop today . .
There was one box of mineral water @ workplace ,


cus of me and joycelyn's boredness ,


This is how we entertain ourself , LOLLLL.




Was rotting at work today . entertainment starts around 8pm , singing , getting high dancing lalalala blah blah blah .

ok i got nth to post alr

lastly peiling jiak sai jiak lao sai . LALALA

天快亮了 能不能别离开呢 沉默像首悲伤的歌 无声视线却模糊了

你要走了 也带走所有快乐甜蜜的片段散落了你倦了 心冷了 我哭了

那流星闪过 我们许下一个愿望要在一起 绝不分离 你怎麽放弃了

星空在闪烁 像你的眼泪 悄悄划过当你放开了手 离开的时候有没有一点舍不得我

泪光在闪烁 而我的眼泪忍住 不敢坠落我还留在黑暗中守候你却已经远远 离开我

ARHJAS ;D



No comments: